Jaarlijkse evenementen

De W.S.V. Ceres organiseert jaarlijks terugkerende evenementen die te bezoeken zijn voor huidig leden, bu-leden en reünisten. Bu-leden krijgen, waar mogelijk, voorrang op de toegang tot deze activiteiten. Voorbeelden van deze evenementen zijn:

• Tiendejaars diner
  • Meerjarenborrels ('80-'00 en '01-'15)
  • Proppenfeest in december
  • Regio-activiteiten
  • en meer!

Klik hier voor een overzicht van alle geplande reünistenactiviteiten en de mogelijkheid om je aan te melden.

Reünie organiseren?

Het is een mooi moment voor reünisten en bu-leden om terug te komen op de sociëteit om men weer bij elkaar te brengen. Echter, vergt het organiseren van een reünie soms het e.e.a. geregel, daarom willen wij dit voor jou vergemakkelijken! De Senaat kan voor jou een grutter en olafs regelen. Tevens hebben wij ook standaard menu’s voor jou klaar liggen, zodat jij je daar geen zorgen over hoeft te maken.

Indien jij graag met jouw jaar(club), gezelschap of in ander verband een reünie wilt organiseren, is dit ten allen tijden mogelijk. Je kunt zowel dineren als enkel borrelen. Voor de vereniging is het daarnaast van grote waarde om oudere jaren of bepaalde groepen terug te zien op de sociëteit, zo hebben zij over het algemeen vele verhalen uit de vroegere tijden, interessant voor onze huidig leden! Voor de organisatie kun je een mail sturen naar secretaris@wsvceres.nl.