Succesvolle AID en VIT

Na een succesvolle AID met o.a. een zeer geslaagd zwembadfeest begonnen we aan de twee weken van de VIT. De toen nog aspirant-Leden hebben pieken en dalen gekend tijdens deze periode. Ze hebben kennis genomen van onze mooie Vereniging en hebben als geen ander bewezen een hecht jaar te zijn. Op vrijdag 9 september 2022 werden er 115 nuldejaars geïnaugureerd tot het Eerstejaar, het Kroonjaar. Het was een zeer bijzondere avond voor het Kroonjaar, maar ook voor de rest van de Leden. Aankomende periode zal het Kroonjaar de Sociëteit nog beter leren kennen en beginnen met de Jaarclubvorming.

We willen de AID Commissie, Introductie Commissie en de rest van de Leden die een bijdrage hebben geleverd bedanken voor hun inzet.

M.A.L. (Maxine) van Walbeek

Secretaris

Log in om de reacties te lezen en te plaatsen