Hoe kom ik in Mijn Ceres?

Mijn Ceres is een besloten deel van de reünistenwebsite en is alleen toegankelijk voor Bu-Leden.

Inloggen op Mijn Ceres - hoe werkt het?

Stap 1

Als het goed is, heb je een activatiemail ontvangen. Kijk je inbox na en zoek op 'afzender secretaris@wsvceres.nl' en het onderwerp 'activeer' of 'activeren'. Kun je deze mail niet vinden? Mail dan naar secretaris@wsvceres.nl en vraag een nieuwe activatielink aan. Dit kan een aantal dagen duren.

Stap 2

Klik op de activatielink. Deze verwijst je door naar de reünistenwebsite. Hier zal je eerst de voorwaarden voor het gebruiken van je account moeten accepteren. Ga verder met volgende.

Stap 3

Nu wordt je doorverwezen naar een pagina met jouw persoonsgegevens. Controleer deze persoonsgegevens en vul aan/wijzig waar nodig. We vinden het fijn als je eventuele wijzigingen in je gegevens direct aanpast.

Geef aan of én welke persoonsgegevens van jou getoond mogen worden in de online Bu-Leden Almanak op de website. Zo kunnen andere Bu-Leden gemakkelijk contact met jou opnemen. Ga verder met volgende.

Bu-ledensite.jpg
Vul bij 'overige' in of je onze post wel/niet digitaal wilt ontvangen en vul jouw Werk & Carrière informatie aan.
bu-ledensite_2.jpg
Vul bij 'voorkeuren' in of jij wilt dat jouw gegevens gedeeld worden in de online Bu-Leden Almanak en welke gegevens dit dan zijn! Verder kun je hier aangeven of je SMS'jes en mailings van ons wilt ontvangen.

Stap 4

Kies een eigen en wachtwoord.

Stap 5

Log in met je e-mailadres en eigen gekozen wachtwoord. Je komt dan in het besloten gedeelte van de reünistenwebsite.

Indien je jouw wachtwoord vergeten bent, kan je deze zelf resetten. Op de inlogpagina van de website staat een link naar 'wachtwoord vergeten'. Wanneer je daar de stappen volgt, krijg je via een e-mail een unieke link om het wachtwoord opnieuw in te stellen.

Loop je vast met inloggen of lukt het je niet in te loggen? Neem contact met ons op:

Ik kan niet inloggen / mijn account activeren