Bu-Lidmaatschap

Buitengewoon Lidmaatschap

Na vijf mooie jaren in Wageningen, heb je de mogelijkheid je gewoon Lidmaatschap om te zetten in het Buitengewoon Lidmaatschap (Bu-Lidmaatschap). Wat houdt dat in?

• Je steunt de W.S.V. Ceres in haar voortbestaan. Dankzij de jaarlijkste steun van Bu-Leden is het mogelijk voor W.S.V. Ceres om in het oog springende projecten te realiseren;
  • Je wordt onderdeel van een bijzonder en krachtig netwerk vol inspirerende oud Ceres leden, die veel voor elkaar kunnen betekenen en je hebt toegang tot verschillende data;
  • Je ontvangt één keer per jaar het magazine de Bu-Leden Ceres;
  • Je ontvangt 4 à 5 keer per jaar een Bu-Ledennieuwsbrief;
  • Je blijft in verbinding met andere Bu-Leden die hebben bijgedragen aan jouw Verenigingsleven én ontmoet nieuwe Bu-Leden;
  • Je draagt met jouw jaarlijkse contributie bij aan de zorg voor Villa Veluvia en de Vereniging;
  • Je mag nog een aantal keer naar de Sociëteit komen, met een maximum van tweemaal per maand.
  • Je krijgt alle informatie omtrent de Lustra binnen, inclusief officiële uitnodigingen.

Eenmaal per jaar wordt contributie voor jouw Bu-Lidmaatschap gevraagd, ter hoogte van 50,00€. Deze afschrijving gebeurt in december.

Ga verder om je meteen aan te melden voor het Bu-Lidmaatschap. De aanvraag om uw Gewoon Lidmaatschap om te zetten naar het Buitengewone Lidmaatschap (Bu-Lidmaatschap) dient vlak voor vóór 1 juli gedaan te worden, zorg dat u al uw schulden/BEER hebt afbetaald. Het Bu-Lidmaatschap zal dan ingaan vanaf 1 september​.

Vragen? Mail naar secretaris@wsvceres.nl

GEEN BU-LID, MAAR WEL EEN STEENTJE BIJDRAGEN?

Indien jij geen interesse hebt in het Bu-Lidmaatschap, maar jij je wél geroepen voelt om samen met jouw Jaar(club), Gezelschap of in ander verband de Vereniging te ondersteunen en jullie zelf te ‘vereeuwigen’ op de Sociëteit, dan zijn hier tal van mogelijkheden voor. Dit kan bijvoorbeeld middels materiële steun, financiële ondersteuning voor een groter bouwproject of in de vorm van adviezen, zoals het geven van beltrainingen voor verschillende Commissies.

Ook is het mogelijk voor jouw bedrijf, het bedrijf waar jij werkt of een andere instantie om de Vereniging te sponsoren. Voor meer informatie, zie pagina zakelijk.

Vragen? Mail naar de Financiële Commissie via fico@wsvceres.nl.

SCHENKINGEN LUSTRA

Traditiegetrouw heeft iedere Jaarclub een kans om een geschenk te geven aan de Sociëteit om zijn of haar verjaardag te vieren. Wij als Senaat zijn hier ook altijd erg blij mee, en vinden het een eer om zulke gulle giften te mogen ontvangen. Toch is het voor velen moeilijk om een goed cadeau te verzinnen. Men is vaak lang niet meer op de Kroeg geweest en weet niet zo goed wat er speelt. Daarom hebben wij een lijst samengesteld, met opties voor Jaarclubs om hun Lustrum te vieren en een cadeau te schenken wat goed bij ze past. De lijst bestaat uit de naam, omschrijving en prijs van het cadeau.

Mocht u meer informatie willen hierover, dan kunt u een mail sturen naar secretaris@wsvceres.nl