Annulering jaarborrel '80-'00

Waarde Bu-Leden,

Vanavond zullen demissionair premier Rutte en demissionair minister De Jonge weer een persconferentie geven over de actuele coronasituatie en de maatregelen. Helaas worden er geen grote versoepelingen verwacht en dit heeft natuurlijk wederom gevolgen voor de heropening van onze Vereniging. Met pijn in mijn hart moet ik u daarom mededelen dat de jaarborrel voor de jaren '80-'00, die gepland stond op vrijdag 30 april aanstaande, niet door zal gaan.

We zullen op zoek gaan naar een andere oplossing later in het jaar, maar daarover kunnen we helaas nog niets zeggen.

Namens mijn Senaat wil ik u allen een hart onder de riem steken in deze moeilijke tijden. Dat er betere tijden mogen volgen en dat Ceres weer volop mag groeien en bloeien!

Durf te Leven!

Met vriendelijke groet,