Cereshuizen

Bij een nieuwe studie en een nieuwe stad hoort ook een nieuw huis! Vroeger waren er veel kamers voor studenten, maar nu de universiteit ontzettend hard groeit en er steeds meer mensen naar Wageningen komen is dit anders. De studentenflats zitten al snel vol en een kamer is lastiger te vinden.

Veel leden van Ceres wonen in een huis van de Vereniging. Ceres heeft op dit moment maar liefst 49 Verenigingshuizen, waarvan de meeste in het centrum van de stad liggen. Er zijn grote en kleine huizen, mannen- vrouwen- en gemengde huizen. Zo is er altijd wel een huis dat bij jou past!

De huizen vormen hechte groepen vrienden, die binnen de Vereniging een speciale band hebben. Het is leuk om op een verenigingshuis te wonen, omdat je daar studenten uit allerlei jaren en van allerlei verschillende studierichtingen goed leert kennen.

Lijkt het jou ook leuk om op een Verenigingshuis te slapen? Vul het contact formulier in of zoek zelf een slaapplek door een van de onderstaande huizen te contacteren!

AEDES_VESTE.png
BARNEVELD_B.V..png