Senaat

HET DAGELIJKS BESTUUR VAN W.S.V. CERES

De Senaat is het dagelijks bestuur van de Wageningse Studenten Vereniging Ceres. Zij zijn verantwoordelijk voor alle activiteiten op de Sociëteit en met de Vereniging. De Senaat van de Wageningse Studenten Vereniging Ceres heeft zich voor het jaar 2023-2024 als volgt geconstitueerd:

President

G. (Gijs) van der Neut

Neem contact op met de President voor de media, verzekeringen en algemene zaken.

Secretaris

D.P. (Daniël) Sap

Neem contact op met de Secretaris voor de planning, in-/uitschrijven, Bu-Lid worden, mailadressen, de website & sociale media, (oud-)Leden, ruimteafschrijvingen en algemene zaken.

Penningmeester Vereniging

C.J.C. (Carsten) de Jonge

Neem contact op met de Penningmeester Vereniging voor vragen over facturen en betalingen.

Penningmeester Sociëteit

M.M. (Margje) Penning

Neem contact op met de Penningmeester Sociëteit voor zaken omtrent iedere vorm van verkoop van horeca artikelen, voor de automatisering van de bar, en BEER gerelateerde vragen.

Assessor

L.A.S. (Lutein) van der Burg

Neem contact op met de Assessor voor vragen rondom Lid worden, Commissies, de introductietijd, Onderverenigingen, Gezelschappen en Contractus Wageningen.

Commissaris van het Consumabel I

B.P.F. (Benjamin) de Beaufort

Neem contact op met de Commissaris van het Consumabel I als u vragen heeft over drankverkoop, zaalhuur, feesten en partijen op onze Sociëteit.

Commissaris van het Consumabel II

J.L. (Luc) van Pierre

Neem contact op met de Commissaris van het Consumabel II voor alle zaken aangaande de verenigingskeuken en andere externe partijen.

Commissaris van de Inventaris

A.R.B. (Annerijn) Leegte

Neem contact op met de Commissaris van de Inventaris voor alles rondom het gebruik van het pand, het gebruik van het verenigingsvoertuig en voor het lenen van meubilair.

Onze sponsoren