51ste Almanak W.S.V. Ceres

Op 25 februari 2021 is de 51ste editie van de Almanak der W.S.V. Ceres uitgekomen met als thema 'Wat is Wijsheid'. Het jaar 2020 was voor de W.S.V. Ceres een bewogen jaar. Sociëteit Villa Veluvia moest tot twee keer toe haar deuren sluiten: sinds de grote brand in 1980 was het nog nooit zo stil binnen de muren van onze Vereniging.

Met zijn allen bewandelen we een onbekende weg, zonder te weten wat de eindbestemming zal zijn. De opgelegde maatregelen van het RIVM geven het gevoel van machteloosheid en beperkte vrijheid. Er heerst onwetendheid over wat nu eigenlijk de juiste keuze zal zijn in deze tijden van crisis. ‘Wat is wijsheid?’ is dé vraag die terugkomt op elk moment van de dag. Het gevoel van geen raad weten en eindeloos veel vragen heeft de Almanakredactie vastgelegd in dit thema van de Almanak.

De Almanakredactie heeft de sprong durven wagen om hét jaar wat stil heeft gestaan, vorm te geven in de 51ste editie van de Almanak. In deze 51ste editie van de Almanak kunt u lezen hoe Ceres en haar Leden durven te leven in tijden van crisis, positief blijven én Ceres laten voort bloeien.

Met dank aan de Commissie tot Redactie van de 51ste Almanak:

Pam Ketelaars, 2016 (Voorzitter)

Joline Croezen, 2017 (Secretaris)

Sanderijn Meijer, 2017 (Penningmeester)

Nick Boshoven, 2017 (Commissaris Acquisitie)

Isabella Bruins Slot, 2018 (Commissaris DTP)