Agenda Buitengewone Algemene Ledenvergadering 22 juli 2023

Waarde Reünisten, Buitengewoon Leden en Gewoon Leden,

Vijf jaar later… We mogen gezamenlijk vieren dat we wéér vijf jaar ouder zijn geworden. Bijna anderhalve eeuw hebben wij ons als Vereniging staande weten te houden. Grootser en trotser dan ooit tevoren, mogen we zeggen dat we weer een Lustrum gaan vieren. En wat voor een. Voorafgaand aan het 29e Lustrum der W.S.V. Ceres, zal er een Buitengewone Algemene Ledenvergadering plaatsvinden waarin zowel huidig als oud Leden gezamenlijk een Magnifique Lustrum zullen openen.

Graag nodig ik u allen uit voor deze Buitengewone Algemene Ledenvergadering op zaterdag 22 juli welke zal aanvangen om 14:00 uur. De inloop zal plaatsvinden vanaf 13.30 uur.
Bij deze Buitengewone Algemene Ledenvergadering zal de volgende agenda gehanteerd worden:

1. Opening
  2. Lustrumrede Mijnheer de President
  3. Lustrumrede Mevrouw de Voorzitter van de Lustrumcommissie
  4. Rede Mevrouw de voorzitter van de raad van bestuur van de Wageningen Universiteit
  5. Muzikaal intermezzo
  6. Lustrumrede Algemeen Reünistenleider
  7. Benoeming Ere-Leden
  8. Gedicht huidig Lid
  9. Sluiting en opening Lustrum

In de verwachting u in grote getalen te mogen treffen bij deze Buitengewone Algemene Ledenvergadering, verblijf ik,

Voor de Senaat,