ALV 12-10-2022

Waarde Leden,

Inmiddels weer helemaal terug in de studieboeken én in de ouderwets gezellige Kroegzaal, bevinden we ons momenteel al in de tweede helft van de eerste periode. Naast het welkbekende gebras en gebral betekent dit ook dat er weer een Algemene Ledenvergadering zal plaatsvinden. Tijdens deze vergadering zal de Rechtsprekende Commissie haar vernieuwde beleid presenteren. Enkele punten van herziening zullen hier met de Algemene Ledenvergadering worden besproken. Hierna zullen Stupéfête 2022 en de Galacommissie 2022 de realisatie van hun evenement aan u presenteren. Vervolgens zal de Almanakredactie haar begroting aan u presenteren. Deze Algemene Ledenvergadering zal op woensdag 12 oktober om 20:30 plaatsvinden.

De agenda die hierbij zal worden gehanteerd is als volgt:

1. Opening
  2. Notulen
  3. Mededelingen Senaat
  4. Mededelingen Commissies, Onderverenigingen en Gezelschappen
  5. Rechtsprekende Commissie beleidspresentatie
  6. Realisatie Galacommissie
  7. Realisatie Stupéfête
  8. Begroting Almanakredactie
  9. W.v.t.t.k.
  10. Rondvraag
  11. Sluiting